Serious Request update spellen parcours

Het enthousiaste vrijwilligersteam van de Serious Request marathon heeft een waar spektakelstuk gemaakt van het spellen parcours zaterdag 19 december 11:00.

Het parcours is een geweldige samenwerking geworden van tennis vereniging TVN, golfclub Cromstrijen, Beachsport  Hoeksche Waard, Volleybalvereniging Apollo en voetbalvereniging NSVV

Iedereen kan door deel te nemen aan het parcours zijn vaardigheden tonen van tennis, golfen en volleyballen.

De Nederlandse volleybalbond stuurt zelfs een ware demonstratiebus naar Numansdorp om onze actie te ondersteunen. Er is o.a. een smashmeter en spronghoogtemeter aanwezig zijn.

bus

Vergeet ook niet onze Serious Request marathon Facebook pagina te bezoeken en te liken. Ga naar https://www.facebook.com/Serious-24-uurs-Event-1819-dec-2015-739846556159569/