Spaar alle lokale voetbalhelden van NSVV exclusief bij Plus Blaak Numansdorp

Vanaf zaterdagmiddag 27 oktober kunnen de leden van de vereniging de portretten van zichzelf en al hun clubgenoten bij elkaar sparen.

De spaaractie loopt van zaterdagmiddag 27 oktober tot en met zaterdag 22 december. Bij elke €10 aan boodschappen bij Plus Blaak ontvangt de klant een zakje met vijf voetbalplaatjes.

Op zaterdag 27 oktober zal het eerste plaatje uitgereikt worden aan de voorzitter van NSVV, Arie Kruithof. Dit zal plaatsvinden in de rust van de wedstrijd tegen Krabbendijke 1. Dit is tevens het startschot voor de actie in de winkel. Vanaf 15.30 zullen de plaatjes worden uitgegeven bij elke 10 euro aan boodschappen.

Heel veel spelers, begeleider,  ereleden en bestuursleden hebben een plek gekregen in het verzamelalbum. Alle spelers en begeleiders die gefotografeerd zijn ontvangen een verzamelalbum en er zijn extra verzamelalbums verkrijgbaar in de supermarkt.

Vol enthousiasme vertelt Martin Luijendijk, eigenaar van Plus Blaak: “Het leuke aan dit initiatief is dat het niet gaat om het sparen van plaatjes van bekende profvoetballers, maar van onze eigen NSVV voetbalhelden. Vanaf de jongste jeugd tot en met de selectie elftallen. Zo kan iedereen zijn eigen elftal bij elkaar verzamelen en ook de andere teams.”