Sponsorcontract met hoofdsponsor AA Installatietechniek met 3 jaar verlengd

Het is alweer zes jaar geleden dat AA Installatietechniek de nieuwe hoofdsponsor werd van NSVV. Met het wegvallen van Argos Oil viel toen een groot financieel gat, wat we wilden dichten met 4 ‘nieuwe’ sponsors. Toen we bij Arie van Tienderen jr. kwamen, gaf hij echter te kennen graag het hoofdsponsorschap helemaal over te nemen. Nu weten wij sowieso dat wij ontzettend blij mogen zijn met al onze sponsors, maar dit kwam toch als enorme verrassing!

We zijn nu zes jaar verder en kunnen met trots vertellen dat onze hoofdsponsor voor 3 jaar heeft bijgetekend. Arie vindt het belangrijk om te investeren in ons dorp en in dit geval ook in onze vereniging, zodat wij het mogelijk kunnen maken dat we de Numansdorpse jeugd (en volwassen jeugd ?) lekker kunnen laten voetballen en laten samen zijn op ons mooie complex. Arie, bedankt!

Ook alle andere grote contracten en kledingcontracten moesten worden verlengd. In Coronatijd bood dat wel enige uitdaging, maar bijna alle bestaande contracten zijn verlengd en er zijn zelfs weer een handvol goede nieuwe sponsors bijgekomen.

Ik ben onze sponsors, van alle orde van grootte, ontzettend dankbaar voor hun financiële steun aan NSVV. Ik hoop ook echt dat jullie als leden, ouders en supporters je bewust zijn van het feit dat het ongewoon is dat NSVV zoveel goede en trouwe sponsors heeft. We komen ook allemaal bij andere verenigingen, waar we kunnen zien dat het ook heel anders kan. Draag daarom straks (of volgend jaar) je nieuwe kleding met trots en wees zuinig op ons complex, wat ook met sponsorgeld wordt onderhouden!