Sponsorpunten sparen bij Plus Blaak Numansdorp

Van zondag 5 september t/m zaterdag 13 november 2021 start er een nieuwe spaaractie bij Plus Blaak in Numansdorp waar ook NSVV onderdeel van uitmaakt. Bij elke 10 euro aan boodschappen* en wekelijkse actieproducten ontvang je een sponsorpunt met een unieke code. Deze sponsorpunten kunnen via https://mijn.plus.nl/sponsorpunten/zoeken aan een vereniging geschonken worden. Hoe meer sponsorpunten NSVV ontvangt, hoe meer euro’s dit voor onze club oplevert. Ook bij deze actie kun je weer digitaal zegels sparen. Je ontvangt dan direct 1 sponsorpunt gratis!

*Van de actie zijn uitgezonderd: geneesmiddelen, alcohol, tabak, zuigelingenvoeding, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaubonnen, toegangstickets, loten, beltegoed, statiegeld en emballage en eventuele overige niet wettelijke toegestane artikelen.