Start renovatie hoofdveld en kunstgras op veld 6

Het college van de gemeente Cromstrijen heeft dinsdag 6 juni het alternatieve plan van NSVV voor extra veld capaciteit goedgekeurd. Hierbij doet de gemeente Cromstrijen de investering en compenseert NSVV de extra financiële lasten van de gemeente voor deze investering. In het oorspronkelijke plan zou het hoofdveld voorzien worden van kunstgras. Tijdens de ledenvergadering van vrijdag 3 februari 2017 in aan de leden van NSVV een alternatief plan gepresenteerd. Bij dit plan wordt veld 6 voorzien van kunstgras en het hoofdveld volledig gerenoveerd.

Vandaag is een start gemaakt van de volledige renovatie van ons hoofdveld. De planning is dat voor de start van de nieuwe competitie zaterdag 23 september het gerenoveerde veld in gebruik genomen kan worden.

De laatste details zijn we momenteel aan het bespreken met de leverancier van het kunstgras. Er wordt in iedere geval gekozen voor een kurkkorrel. Planning van veld 6 is momenteel dat eind september het nieuwe kunstgrasveld in gebruik genomen kan worden.