Status ledenonderzoek

Op onze website staat prominent een link naar een ledenonderzoek. Veel leden en ouders van jeugdleden hebben inmiddels deze link gevonden en gebruikt. Momenteel hebben we 120 ingevulde enquêtes retour ontvangen.

120 ingevuld barometerHet bestuur is zeer blij met het aantal nu al ingevulde enquêtes. Deze input zal zeker gebruikt worden om ons beleid te optimaliseren. Toon uw betrokkenheid bij onze vereniging en vul de enquête in. U kunt de enquête via onze website www.vvnsvv.nl invullen.

Het invullen kan tm as zondag 15 november. Volgende week gaan we de input analyseren en daarna uitgebreid presenteren op de ledenvergadering. De ledenvergadering wordt gehouden vrijdag 20 november om 20:00 in ons clubhuis. We rekenen op de komst van veel leden en ouders van jeugdleden.

Wij zijn met z’n allen NSVV!