Status lotenverkoop

De topverkopers onder onze leden hebben de lege lotenboekjes en het geld al weer ingeleverd bij de backoffice. Het enthousiaste verloting vrijwilligersteam is druk bezig de lege verlotingsboekjes en het geld in de administratie te verwerken. De verkoop barometer staat momenteel op 32% van het maximale doelbedrag (als alle loten verkocht ingeleverd worden).

Graag ontvangen we de leeg verkochte lotenboekjes uiterlijk volgende week zaterdag 28 oktober weer terug. Van maandag 30 oktober tot vrijdag 3 november gaat het NSVV grote verloting vrijwilligersteam de eventueel nog niet ingeleverde lotenboekjes nabellen.

De trekking zal plaatsvinden op zaterdag 18 november tijdens de wir-war.

Zorg ervoor dat we met zijn allen trots zijn op het bereikte resultaat aan het eind van de verloting en in de toekomst kunnen blijven genieten van onze mooie vereniging.

Voor eventuele vragen kan je bellen met Bas Snijders 06-54 29 74 31