Status lotenverkoop

De topverkopers onder onze leden hebben de lege lotenboekjes en het geld al weer ingeleverd bij de backoffice. Het enthousiaste verloting vrijwilligersteam is druk bezig de lege verlotingsboekjes en het geld in de administratie te verwerken. De verkoop barometer staat momenteel op 41%. Dit betekend dat 41% van het maximale doelbedrag (als alle loten verkocht ingeleverd worden) bij NSVV binnen is.

BarometerWe zijn heel blij met deze goede start en zeer benieuwd hoe snel de overige lege boekjes worden ingeleverd.

Graag ontvangen we de leeg verkochte lotenboekjes uiterlijk dinsdag 10 november weer terug. Van dinsdag 10 november tot zaterdag 14 november gaat het NSVV grote verloting vrijwilligersteam de nog niet ingeleverde lotenboekjes nabellen.

Zorg ervoor dat we met zijn allen trots zijn op het bereikte resultaat aan het eind van de verloting en in de toekomst kunnen blijven genieten van onze mooie vereniging.

Wij zijn met z’n allen NSVV!