Status update lotenverkoop

Het NSVV verloting vrijwilligersteam heeft de administratie bijgewerkt en komt op een huidige stand van 61% leeg verkocht retour. Namens de vereniging bedankt voor jullie inspanning!

Het vrijwilligersteam wordt alleen zenuwachtig van een kleine 39% waarvan de status onduidelijk is:

• Worden deze lotenboekjes binnenkort leeg verkocht ingeleverd?
  • Of worden deze lotenboekjes binnenkort gedeeltelijk onverkocht ingeleverd en moeten onze vrijwilligers nog aan de slag?

We willen graag helpen om de eventueel onverkochte loten te verkopen, maar geef ons wel de tijd om dit te doen. Momenteel hebben we nagenoeg geen onverkochte loten in ons bezit en hebben we topverkoper werkloos op de bank zitten.

Lever dus je lotenboekje snel in of laat in ieder geval weten wat de status is. We moeten alle lotenboekjes retour hebben en onverkocht in je bezit houden is geen optie. Je kan contact opnemen met Bas Snijders 06-54297431.