Stem op onze club bij Rabobank ClubSupport 2020 Campagne

Rabobank Zuid-Hollandse Eilanden organiseert opnieuw de Rabobank ClubSupport Campagne. Met Rabo ClubSupport biedt Rabobank de kennis, het netwerk en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Help jij ons mee?

Stemmen nodig!
Leden van Rabobank Zuid-Hollandse Eilanden kunnen in 2020 tussen 5 oktober en 25 oktober stemmen op de club, die naar hun idee een extraatje verdient. Hoe meer leden van de bank op onze club stemmen, hoe hoger het bedrag dat de Rabobank dit voorjaar op onze rekening stort. Dus stem op ons!

Hoe kan ik stemmen?
Door in te loggen in de app of op onze website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

Wil je meer weten over de Clubkas Campagne of over het lidmaatschap van Rabobank Het Haringvliet? Kijk dan op https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/clubsupport/.