Succesvolle bijeenkomst damesvoetbal

Afgelopen vrijdagavond is er een eerste informatieavond georganiseerd inzake de introductie van vrouwenvoetbal bij NSVV. 20150116_190700Er waren deze avond ruim 80 belangstellenden aanwezig, waaruit eens te meer mag blijken dat dit leeft bij onze vereniging.
Inmiddels zijn er reeds 41 meiden actief bij NSVV. Dit vormt dus een mooie basis om vanuit te starten. Doel is om uiteindelijk in alle leeftijdscategorieën minimaal 1 team actief te hebben.

Vanaf het seizoen 2015-2016 gaan we daar bij NSVV mee starten. Waarbij het uitgangspunt zal zijn dat zoveel mogelijk meiden met een volledig meidenteam aan de competities zullen gaan deelnemen. Uitzonderingen zullen echter altijd mogelijk zijn, bijvoorbeeld op basis van persoonlijke voorkeur. Belangrijk is dat men plezier heeft aan het voetballen bij onze vereniging.20150116_193834
Om dit te kunnen realiseren hebben we nog wel een flink aantal meiden en/of dames nodig. Natuurlijk zullen we daar als damescommissie alles aan gaan doen, maar de vraag aan de leden is ook om dit actief te promoten. Vraag je vriendinnen om lid te worden!