Team van de Maand : NSVV A2

En dit zijn ze dan, dé trotse spelers van het álleréérste “Team van de maand”:

• Jari Andeweg: Huidig aanvoerder én fysiek sterke verdediger, die overal in de verdediging inzetbaar is. Heeft menig aanvaller van de tegenpartij met zijn schouders buiten de lijnen gewerkt.
  • Joep van Arendonk: Door zijn (soms onnavolgbare) passeerbewegingen een kwelling voor de tegenstander (….én soms ook voor zichzelf). Goed tweebenig én dus als aanvaller of middenvelder inzetbaar op beide flanken.
  • Alex van der Bijl: Degelijke kopsterke én fysiek sterke rechtsback met een uitstekende lange pass en groot loopvermogen.
  • Thijs den Boer: Multifunctionele speler met een énorm loopvermogen….dé stofzuiger van het elftal. Door werkzaamheden helaas veel afwezig dit seizoen.
  • Ricardo Bom: Goede betrouwbare keeper met (áf en toe) fantastische reddingen (óf zou dat komen door het engeltje op zijn schouder?).
  • Alwin Bos: Fysiek sterke én multifunctionele speler met een groot loopvermogen. Is door een hardnekkige hamstringblessure helaas lang afwezig geweest dit seizoen.
  • Edgar Evertse: Technisch zéér begaafde spits met een neusje voor de goal, die na een enkelblessure gelukkig weer terug is. Staat (bijna) altijd goed gepositioneerd.
  • Nick van der Hoek: Technisch zéér begaafde middenvelder én vaste spelhervatter met een geweldige vrije trap. “Koning van de assists”.
  • Bas Kneijber: Fysiek zéér sterke laatste man, die na een blessure aan het begin van dit seizoen gelukkig weer volledig inzetbaar is. Ideale rots in de branding.
  • Allard Korbijn: Fanatieke én technisch zéér begaafde (aanvallende) middenvelder. Helaas halverwege dit seizoen véél te zwaar gestraft.
  • Vincent Korbijn: Fanatieke én fysiek sterke voorstopper die als een pitbull de spitsen van de tegenstanders uitschakelt. Kan ook goed uit de voeten als rechtsback.
  • Nick van der Sluijs: Fanatieke multifunctionele speler die als aanvoerder het team op sleeptouw neemt, máár die we door zijn stageplaats op Bonaire helaas al véél té lang moeten missen.
  • Leon van Twist: Buitenspeler met een goede voorzet, die zelf ook zijn doelpuntjes meepikt. Kan op beide flanken uit de voeten.
  • Stan in ‘t Veld: Robuuste multifunctionele speler met een énorme inzet. Ideaal inzetbaar als (extra) stormram óf extra slot op de deur.
  • Alex Visser: In zijn eigen ogen linkshalf óf linksbuiten, máár speelt de sterren van de hemel als linksback. Zijn “drive” naar voren is een kwelling voor zijn directe tegenstanders.
  • Romano van der Zwart: Door zijn énorme inzet, loopvermogen én fanatisme dé ideale schakel tussen verdediging en aanval. Is door werkzaamheden helaas weleens afwezig dit seizoen.
  • Ricky van Zwieten: Zéér snelle hardwerkende linksbuiten (óf spits) met uitstekende passeerbewegingen. Tot op dit moment topscorer van het elftal met 9 competitiedoelpunten.
  • Patrick Geene: Perfecte vlagger. Als team zijn we bijzonder blij dat je dit seizoen deze taak op je hebt willen nemen Patrick!
  • Bart Bos: Ideale “sidekick” van ondergetekende, die zorgt draagt voor de organisatorische werkzaamheden van het elftal.

Wij zijn als team zéér blij én bijzonder trots dat we door goed gebruik te maken van onze teampagina op de site van N.S.V.V. door de communicatie commissie als “Team van de maand” zijn uitgeroepen. We hopen hiermee dan ook een voorbeeld te zijn voor andere teams!

Sportieve groeten,
Edwin den Tek (trainer/coach A2)

Ga door naar de NSVV A2 teampagina