Tennissen tijdens de zomerstop

NSVV heeft de handen ineen geslagen met Tennisvereniging Numansdorp om iedereen de kans te geven om in de zomer te blijven sporten. Leden t/m 17 jaar kunnen 4 maanden tennissen voor € 55, leden boven de 18 jaar voor € 85. Inclusief 5 lessen en deelname aan het parktoernooi.

Nieuwsgierig geworden? Op vrijdag 1 juni is er om 19:30 een informatieavond bij de Tennisvereniging over deze Zomerchallenge. Han Boender beantwoordt daar al je vragen en tussen 20:00 uur – 21:00 uur is er een tennisleraar aanwezig die ter kennismaking een groepsles geeft. Weet je al zeker dat je mee wilt doen? Schrijf je dan in via [email protected]. Twijfel je nog? Kom dan even langs op 1 juni bij de tennis (Meestooflaan 1). Iedereen die zich reeds heeft opgegeven, is natuurlijk ook welkom op 1 juni!

Voor 18+
T/m 17 jaar