Tijdens rust NSVV1 – Krabbendijke1 uitreiking eerste voetbalplaatje door Sjaak Troost

Alle foto’s voor het fotoboek van NSVV zijn genomen en de plaatjes en boeken rollen nu van de drukpersen. Wij hopen dat het een leuke actie gaat worden waar jong en oud veel plezier aan gaan  beleven.

Op 27 oktober om 15:15  uur wordt, tijdens de rust van de wedstrijd NSVV1-Krabbendijke1 het eerste voetbalplaatje uitgereikt door Sjaak Troost, speler van het gouden EK team in 1988 en voormalig basisspeler van Feijenoord (329 wedstrijden).

Er wordt ook een leuke ballonnenwedstrijd georganiseerd.  Zorg dat je met minimaal 2 vertegenwoordigers van je team aanwezig bent om de ballonnen op te laten, want de hoofdprijs is een geweldige voetbalclinic van Luigi Bruins in het Excelsior stadion voor jouw team.

Na de rust zullen de gratis plaatjesalbums worden uitgedeeld aan de trainers  en spelers van de aanwezige teams.

Natuurlijk heeft Sjaak Troost ook nog  even tijd voor een Meet & Greet.

In Plus Blaak starten we om 15.15 uur  met het uitgeven van de plaatjes bij het afrekenen van de boodschappen aan de kassa’s.

We hopen jullie allemaal te zien!