Trainingsschema per 22 november 2022

De herfst heeft nu serieus zijn intrede gedaan. In overleg met de consul is besloten om niet langer op veld 4 te trainen. Hierdoor blijft dit veld wel als wedstrijdveld beschikbaar op de zaterdagen.

Aangezien er nu minder ruimte beschikbaar is, kunnen sommige teams nog maar 1x per week trainen. Vooral op de dinsdagen en donderdagen na 20:15 uur is er sprake van een topbezetting.

Wel zijn er op andere momenten nog (gedeelten van) velden beschikbaar. Indien je wilt schuiven met de trainingstijden, maak dit dan aub kenbaar bij het wedstrijdsecretariaat.

Wellicht zullen er trainingen van teams gaan uitvallen. In onderling overleg kan er dan altijd van veld verschoven worden.

Op voorhand heel hartelijk dank voor ieder zijn begrip en medewerking.