Uitslag trekking grote verloting

We kunnen met zijn allen trots zijn op het bereikte resultaat van de verloting. In totaal is 93% van de uitgezette loten verkocht retour ontvangen. Bedenk dat we het resultaat met elkaar en voor elkaar bereikt hebben. Onze dank aan alle vrijwillige lotenverkopers en lotenkopers.

De WirWar en grote verloting hebben zaterdag 12 november met een bomvol clubhuis voor een geweldig feestelijke dag gezorgd. Naast de gezelligheid zijn deze activiteiten ook zeer belangrijk om zonder verdere stijging van onze contributie een financieel gezonde amateurvereniging te blijven.

De vrijwilligers van de grote verloting gaan bedenken hoe we de maximale score van 100% volgend seizoen kunnen bereiken. We rekenen dan ook weer op jullie inzet.

Naast een goede manier om onze financiën rond te krijgen, keert de grote verloting ook iedere jaar mooie prijzen uit. Onze voorzitter Arie Kruithof heeft zaterdag 12 november de onderstaande gelukkige prijswinnaars getrokken.

Ben je één van de gelukkige prijswinnaars, maak dan een afspraak met de backoffice om je prijs af te komen halen.

trekking