Update Coronavirus

Als NSVV volgen we de richtlijnen van de overheid en de adviezen van de KNVB. Dit houdt in dat het sportcomplex tot en met 31 maart 2020 gesloten is. Er worden geen wedstrijden gespeeld, het is niet toegestaan om te trainen en ook de kantine is gesloten. Het op eigen initiatief gaan trainen of gebruik maken van de velden is in deze periode ook niet toegestaan. Ook evenementen als de dartavond, vrijwilligersavond en het schoolvoetbal zullen uitgesteld worden. Verdere informatie hierover volgt binnenkort. Vanzelfsprekend vinden wij het als vereniging heel vervelend dat wij deze maatregelen moeten nemen, maar de gezondheid van een ieder staat voorop.

Nauwlettend zullen we de ontwikkelingen verder in de gaten houden en een ieder via onze website en sociale media op de hoogte houden.

DEEL DEZE ACTIVITEIT