VACATURE HOOFD JEUGDOPLEIDING (HJO)

Als groeiende vereniging streeft NSVV ernaar om eigen jeugd zo goed mogelijk en met veel plezier te laten ontwikkelen. In dat kader zijn wij nu op zoek naar een pragmatische en daadkrachtige hoofd jeugdopleiding (HJO), die ons helpt het jeugdbeleid verder te ontwikkelen, door te voeren en te bewaken. Een man/vrouw die van wanten weet en met enthousiasme deze rol wil vervullen bij onze levendige, ambitieuze club.

Taken en verantwoordelijkheden
Als HJO ben je veel in contact met trainers, spelers en TC. Daarom zoeken wij een sociaal persoon die samen met ons de schouders eronder zet om de jeugd van NSVV naar een (nog) hoger plan te tillen. Deze werkzaamheden zijn daar onderdeel van:

• het doorontwikkelen en bewaken van het jeugdbeleid, de rode draad van onze jeugdopleiding
  • verbeteren van de doorstroom van de jeugd naar de senioren
  • het ontwikkelen, aansturen en zorgdragen voor behoud van (jeugd)trainers (in samenwerking met de technische commissie).
  • werken aan een veilig en sportief ontwikkelingsklimaat
  • bezoeken van wedstrijden en trainingen
  • het verzorgen van de teamindeling (in samenwerking met de jeugdcommissie)

Wat vragen wij
Voor de functie HJO zijn een aantal zaken vereist:

• je bent in het bezit van diploma TC3, bent bereid deze te halen of je hebt middels ervaring hiervan
    voldoende kennisgenomen
  • je bent in staat om voortgangsgesprekken te voeren en vervolgstappen in gang te zetten
  • je kan de visie en het beleid vertalen naar praktische en pragmatische acties
  • je beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • je bent bereid om minimaal twee trainingsavonden per week aanwezig te zijn
  • je bent bereid om minimaal één dagdeel per week (zaterdag) aanwezig te zijn

Onderstaand is een pré:

• je hebt geruime ervaring in het begeleiden en beoordelen van trainers en spelers
  • je hebt ervaring in het bewaken en uitdragen van een technisch jeugdbeleidsplan
  • je hebt naast voetbaltechnisch inzicht een pedagogische achtergrond

Wil je deze rol vervullen, maar voldoe je nog niet aan alle eisen? Dan kijken wij graag naar een passend ontwikkeltraject.

Wat bieden wij

• Een gezellige vereniging, waarbij maximaal presteren op ieders eigen niveau voorop staat
  • Mogelijkheden tot (verdere) ontwikkeling als trainer via opleidingen en cursussen
  • Uitstekende trainingsfaciliteiten (kunstgras) en trainingsmaterialen
  • Gebruik video-analyse systeem
  • Een talentvolle spelersgroep
  • Een passende vergoeding
  • Een trainingstenue zomer/winter

Aantal uren, vergoeding en jouw plek in de vereniging
De werkzaamheden vinden voornamelijk plaats van maandag- tot en met donderdagavond en op zaterdag. Deze nemen 4 tot 8 uur per week in beslag. Er staat een passend salaris tegenover die afhankelijk is van jouw kennis en ervaring. Je maakt onderdeel uit van de (technische) jeugdcommissie en werkt nauw samen met de TC leden van de senioren selectie.

Meer weten of solliciteren?
Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Jeroen Reedijk, voorzitter Jeugdcommissie, beantwoordt ze graag via [email protected]. Ben je enthousiast geworden? Dan zijn we benieuwd naar jou! Reageer dan door een bericht met je toelichting te sturen naar [email protected]