Van de voorzitter – april 2020 (Coronacrisis video 1/7)

Beste Leden,

Ik heb vorige week al gesproken over het coronavirus en welke impact het virus op de club heeft. Het mag duidelijk zijn dat iedereen getroffen wordt, de een zwaarder dan de ander. Zeker in deze tijd is het belangrijk om leden, vrijwilligers, fans, ouders en alle andere betrokkenen binnen de vereniging inkijk te geven in de situatie waarin we ons bevinden. Daarom is gekozen voor een videoreeks waarin meer verteld word over de huidige situatie, maar ook de toekomst van NSVV en hoe we als vereniging hier mee om gaan. Er worden niet alleen serieuze onderwerpen besproken, maar ook volgen er een aantal updates waar we als vereniging trots op mogen zijn. De videoreeks bestaat uit de volgende onderwerpen:

• Arie met van de voorzitter
  • Rob over de financiën van NSVV in de Coronacrisis
  • Fiona over de presentatie van het nieuw tenue, de trainingspakken en de tassen en óók vertelt zij hoe je kledingsponsor kunt worden.
  • Jeroen met een update over de jeugd
  • Peter met een update over het damesvoetbal
  • Edwin over jaarlijkse renovatie van het sportcomplex
  • Een interview met het nieuwe trainersduo van NSVV 1: Michael & Peter

Over 3 dagen zal de volgende video online komen met Rob Reedijk aan het woord over de financiën van NSVV in de Coronacrisis!

(helaas was er op de dag van de opname flinke regenval waardoor er een ruis is op de achtergrond)