Veld- en kleedkamerindeling trainingen seizoen 2017-2018

Deze zomerstop gaan we veld 6 voorzien van een kunstgrasveld. Voor trainingen hebben we daarna de beschikking over kunstgrasvelden 2 en 6 en natuurgrasveld 5. Op natuurgrasveld 5 worden geen wedstrijden meer gespeeld en alleen op dinsdag en donderdag getraind. De verwachting is dat veld 5 hierdoor ook een goed trainingsveld blijft het gehele seizoen. NSVV is er trots op dat we hierdoor komend seizoen betere trainingsvelden kunnen aanbieden aan onze leden. Gevolg is wel we pas later de beschikking hebben over alle drie de trainingsvelden. De KNVB heeft besloten dit seizoen drie weken later te starten. We maken hier dankbaar gebruik van en hebben daarom besloten dat de trainingen dit seizoen ook drie weken later starten. Concreet mag er vanaf maandag 14 augustus na overleg met onze wedstrijdsecretaris Ben Prooij gestart worden met de trainingen. Voorbehoud overleg met Ben is nodig omdat we voor deze datum wel alle trainingsvelden beschikbaar moeten hebben.

Onderstaand een link naar de veld- en kleedkamerindeling voor de trainingen.