Voorstellen nieuwe selectiespeler Mitchel Keikes

Wie is Mitchel Keikes?

Een 23 jarige voetballer uit Rotterdam die tot nu toe in de zondagcompetitie heeft gespeeld. Ik ben opgegroeid bij LMO en toen die stopte met zondagvoetbal ben ik twee jaar geleden naar WCR in Rhoon gegaan. Graag maak ik nu de overstap naar de zaterdag competitie, omdat dit een hoger niveau heeft met meer entourage. Ik ben opgeleid tot fysiotherapeut.

Welk niveau speelt WCR?

We zijn vorig seizoen gedegradeerd van de tweede naar de derde klasse. Het is ons dit seizoen gelukt om direct via de nacompetitie weer naar de tweede klasse zondag  te promoveren. Dit was een geweldige belevenis die ik graag bij NSVV wil herhalen.

Was deze promotie je voetbal hoogtepunt?

Het was zeker een mooi moment, maar ik ben er ook heel trots op dat ik op mijn 21ste aanvoerder van het eerste elftal van LMO was. Bij deze club ben ik opgegroeid en om daar op jonge leeftijd direct aanvoerder te zijn was mooi.

Ken je spelers van NSVV?

Ik heb bij LMO gevoetbald met Lesley van der Stoep die ik daardoor goed ken. Lesley komt volgend seizoen voetballen bij NSVV en via hem ben ik in contact gekomen met NSVV. Na een gesprek met de trainers Ton en Bas was ik direct overtuigd van de ambitie van de club en wil ik graag meewerken om de doelstellingen te halen. Inmiddels hebben we een kennismakingsbijeenkomst gehad en heb ik alle spelers leren kennen.

Heb je NSVV zien spelen dit seizoen?

Ik ben bij Botlek-NSVV geweest in de nacompetitie. Ik vond dat de ploeg toen veel veerkracht toonde door na een 3-0 achterstand terug te knokken tot een 3-3 gelijk spel. De strijdkracht en samenwerking spraken mij aan.

Wat is je favoriete profvoetballer?

Zelf ben een hardwerkende verdedigende middenvelder die vaak na het veroveren van de bal deze bij een andere speler inlevert. Toen Steven Gerrard nog zijn meters maakte bij Liverpool vond ik hem altijd een geweldige speler die na het veroveren van de bal zeer bruikbare vervolg ballen gaf.

Wat hoop je NSVV te brengen?

Strijd en ik zal er alles aan doen om onze gezamenlijke ambitie te kunnen realiseren

Mitchel van harte welkom bij NSVV en veel succes volgend seizoen!