Vrijwilligers gezocht voor Koningsdag 2019!

NSVV is gevraagd door de gemeente om dit jaar weer diverse activiteiten te organiseren voor Koningsdag op 27 april. Graag inventariseren we via dit bericht of er voldoende helpende handen zijn om Koningsdag op NSVV mogelijk te maken. De volgende personen zijn nodig:
  • 20 vrijwilligers die op Koningsdag tussen 8.00 uur en 16.00 uur willen helpen om alles in goede banen te leiden.
  • 8 vrijwilligers die vrijdag en einde zaterdagmiddag na 16.00 uur kunnen helpen met de afbouw.

Lijkt jou het leuk om je steentje bij te dragen om Koningsdag voor de kids weer onvergetelijk te maken? Meld je dan voor 24 februari aan via [email protected] met je naam, telefoonnummer en waarmee je wilt helpen. Als je je aanmeldt, gaan we er wel vanuit dat je erbij bent ;-).

Laten we dit jaar Koningsdag op NSVV weer mogelijk maken!