Wij zijn met z’n allen NSVV brainstorm

In de vorige nieuwsbrief is aangekondigd dat we een brainstorm gaan organiseren om de cultuur kant van onze vereniging te versterken. Inmiddels is er hiervoor een werkgroep gestart bestaande uit Ad Kruithof, Ben Prooij, Bas Snijders en een bijzondere gastheer van de brainstorm.

De titel van de werkgroep en de brainstorm avonden is geworden “Wij zijn met z’n allen NSVV”.

LOGOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

Hiermee wordt benadrukt dat wij als leden met zijn allen de vereniging NSVV maken. De achtergrond is dat we het functioneringsprincipe van NSVV als vereniging met leden willen versterken en willen verduidelijken dat we niet volgens het principe van markwerking met klanten kunnen functioneren. De landelijke trend is dat steeds meer leden van verenigingen vinden dat ze klant zijn i.p.v. lid van een vereniging. Om ook in de toekomst de bloeiende vereniging NSVV te kunnen blijven, heeft NSVV actieve leden nodig.

De werkgroep heeft bedacht om twee brainstorm avonden te organiseren. De eerste is voor commissie leden van NSVV. De datum hiervoor is inmiddels gepland op dinsdag 14 april. Als je lid bent van een commissie, dan kan je deze datum alvast in je agenda noteren. Niet getreurd als je geen lid bent van een commissie, er komt een tweede brainstorm waarbij een dwarsdoorsnede van leden en ouders van leden wordt uitgenodigd. De datum voor de tweede brainstorm moet nog bepaald worden.

Tijdens de brainstorm avonden zal de speciale gastheer de aanwezige een film laten zien over wat we bedoelen met “Wij zijn met z’n allen NSVV”. Daarna zullen de aanwezige leden geactiveerd worden om aan de hand van deze film in groepjes te gaan bepalen wat het verhaal is van de vereniging NSVV is en wat moet er in ons gedrag veranderen om onze droom van een perfecte vereniging over 5 jaar te realiseren.

De werkgroep is zeer enthousiast over de film die we gaan laten zien en is zeer benieuwd naar de input die de aanwezige gaan leveren op de vragen. We gaan met zijn allen het fundament van onze mooie vereniging versterken.

Ad Kruithof, Ben Prooij, Bas Snijders en de speciale gastheer