Winnende lotnummer Koeschijten

Onze volgevreten koe had op haar reis naar veld 4 al zijn behoefte gedaan. Aangekomen op het veld ging de koe wel flink aan de wandel, maar ze voelde geen drang meer. Net 1 minuut voor 18:00 gebeurde het dan toch. De wedstrijdleiding stond al klaar met de spelregels in de hand om precies om 18:00 aan de hand van de positie van de rechterachterpoot de winnende kavel te bepalen.

De vla was terecht gekomen in de eerste X-as kolom. Winnende lotnummer moest dus komen uit de serie 1001 tm 1030. Met de officiële wedstrijdmeter ging de wedstrijdleiding aan de slag en de gemeten afstand tot de zijlijn was 38,25 meter. Het winnende lotnummer is hierdoor 1017.

We willen de winnaar van harte feliciteren en alle andere kopers van harte bedanken voor hun steun aan de goede doelen. De winnaar kan zich melden bij Ben Prooij 06-30627666

De rekenmeesters gaan deze week berekenen wat de totale opbrengst van onze goede doelen actie is. We kunnen in ieder geval vol trots terugkijken op een gezellig familie evenement met een mooie opbrengst voor het plaatselijke goede doel.