WirWar zaterdag 12 november

Kom met z’n allen naar NSVV voor een heerlijk middagje uit op zaterdag 12 november!

We trappen de middag af om 14:30 met een heerlijke topper van ons eerste elftal. De wedstrijd is tegen BVCB de nummer 1 in de tweede klasse D. Aangezien de achterstand van NSVV op BVCB slechts twee punten bedraagt, kan de middag zomaar gestart worden met een eerste plaats in de competitie.

Na de wedstrijd barst het feest los van onze jaarlijkse WirWar. Er zijn veel geweldige prijzen te winnen. Rond 19:00 verwachten we alle loten van de WirWar verkocht te hebben en alle ronden gedraaid te hebben. Na de WirWar is de trekking van de Grote Verloting. De leden zijn de afgelopen periode druk bezig geweest met de verkoop van de loten hiervoor. Onze dank voor jullie gezamenlijke inspanning. Er zijn nog een paar lotenboekjes te koop. Wil je nog een lotenboekje kopen, dan kan je contact opnemen met Bas Snijders 06-54297431.