Zaterdag 15 augustus kantine geopend met coronaregels

Aanstaande zaterdag 15 augustus zal de kantine voor het eerst sinds maart weer opengesteld worden. Met deze opening gaan er wel enkele regels omtrent het coronavirus van kracht. Wij vragen een ieder deze regels op te volgen en zich aan de maatregelen te houden.

• De kantine is geopend vanaf 11.30 uur voor alleen drinken. De keuken blijft gesloten.
  • In de kantine zijn 54 zitplaatsen ingericht m.b.t. de afstandsregel van 1,5 meter. Het terras naast veld 1 biedt nogmaals plaats voor 6 tafels. Een zitplaats is verplicht! Het staan naast de tafels is niet toegestaan.
  • Drinken bestellen kan via de QR Code die op tafel staat. Instructies over het bestellen staan bij de QR Code beschreven. De bestelling zal worden uitgeserveerd door het kantinepersoneel. Lopen is dus niet toegestaan wanneer dit niet nodig is.
  • Betalen van de bestelling wordt gedaan aan tafel en kan alleen met pin! Contant geld wordt komende tijd niet aangenomen!
  • Bij (lichte) symptomen, blijf thuis en kom niet naar het sportpark.

Volg ten alle tijden de aanwijzingen van de vrijwilligers op. Alleen samen kunnen we het coronavirus bestrijden en hopelijk weer snel naar het ‘oude’ normaal met een volle kantine, waarin we gezellig met z’n allen een drankje kunnen doen na afloop van de wedstrijden.

We hopen op ieders medewerking te kunnen rekenen.