Rondom één – April 2018

Stap voor stap dichter bij de eindstreep.

Na de uitwedstrijd tegen Binnenmaas 1 zijn we weer in de winning mood terecht gekomen. Wel moet gezegd worden dat we de wedstrijd tegen Rijnmond Hoogvliet Sport nog moeten uitspelen vanwege een blessure van de scheidsrechter. We moeten de jongens alle credits geven hoe ze na Binnenmaas de boel weer recht gezet hebben.

Wij moeten beseffen dat wij het te te kloppen team zijn. Onze tegenstanders loeren op ons en doen alles om ons niet aan het voetballen te brengen. Daar hadden we weleens moeite mee, zoals bij de afgelopen wedstrijden alleen de eerste helft. Maar hoe de jongens in de kleedkamer de rug rechten en dan fantastisch terug komen in de tweede helft verdiend alle lof. Zelfs een achterstand buigen we om tot winst.

We mogen als NSVV’er best trots op onze jongens zijn. Aanstaande zaterdag gaan we er thuis tegen DRL weer een mooie pot van maken. De weergoden zijn ons goed gezind en de maandagochtend ploeg vragen we weer om een glad veld, dan zijn alle ingrediënten aanwezig om er een mooie voetbalmiddag van te maken.

Laten we ons groot NSVV hart positief spreken (jongens in het veld, supporters om het veld), zo laten we zien dat er op Numansdorp niets te halen valt en wordt het een fantastisch mooie voetbal middag. Zo dragen we NSVV een warm hart toe.

Zo beleven we een mooie eind fase in de competitie, met misschien een heel mooi slot.