Rondom één – februari 2019

Zo, weer een stukje rondom 1 na de winterstop.

We zijn alweer een aantal wedstrijden verder na de winterstop en gestegen naar de tweede plaats. Met twee hele mooie overwinningen, waarin we laten zien dat we gewoon een goed voetballende ploeg zijn.

De Spaanse zon heeft ons ook goed gedaan. Het mag zeker gezegd worden dat dit een fantastisch trainingskamp was. Volgens onze voorzitter veruit het beste trainingskamp waar hij bij betrokken was. Dit zegt veel over deze groep en hoe zij met elkaar omgaan.

Een brede selectie die voor elkaar wil werken en er staan als dat nodig is. Om mee te blijven doen heb je een brede selectie nodig. Je krijgt te maken met blessures en wat schorsingen.

Zo zie je nu dat we zeker niet minder worden als er gewisseld moet worden. Met zaterdag een mooie wedstrijd tegen Yerseke in het verschiet. Terugkijkend naar de thuiswedstrijd was dat een hele mooie wedstrijd. De jongens zullen er alles aan doen om er weer een mooie wedstrijd van te maken.

Verder willen we Bas en Ton feliciteren met verlenging van hun contract met nog een seizoen. Wij zijn verheugd dat we nog een seizoen met jullie mogen samenwerken.

Tot slot nog het laatste nieuws omtrent onze Jaap. Het gaat gelukkig goed met hem, al heeft hij een behoorlijke jas uit moeten doen. Jaap heeft nog niet gefietst en is ook nog niet naar de knutselgroep geweest. Hij is nog erg moe en vond het nog erg koud. We gaan hem zeker weer zien, maar het heeft zeker nog even tijd nodig.

We zien jullie zaterdag in mossel dorp Yerseke, waar we er vol vertrouwen een mooie wedstrijd van gaan maken, en onze tweede plaats willen vasthouden.

Tot zaterdag!