vv NSVV reünie 20 mei 2022

Op 22 maart 2021 was het 75 jaar geleden dat onze voetbalvereniging werd opgericht. In het kader van dit jubileum had de jubileumcommissie grootse plannen, maar door de pandemie kon dit allemaal geen doorgang vinden. ‘Geen probleem’ dacht de jubileumcommissie, we organiseren gewoon in het seizoen 2021-2022 een aantal activiteiten om dan het jubileum 75+1 jaar te vieren.

Een van deze activiteiten is een reünie op vrijdagavond 20 mei a.s.

Iedereen die in het verleden en nu nog steeds de vereniging een warm hart toe draagt is dan ook welkom om onder het genot van een hapje en een drankje gezellig samen te komen om herinneringen op te halen doormiddel van de verhalen en foto’s. Ook wordt de film die gemaakt is toen vv NSVV 70 jaar bestond afgespeeld.

De reünie zal plaats vinden vanaf 19:00 uur in de kantine van vv NSVV.

Bij binnenkomst zal een bak staan waar u een vrijwillige bijdrage in kan doen voor deze bijzondere avond en als u binnen de Hoeksche Waard vervoer nodig heeft om te kunnen komen…laat het ons weten, dan wordt dat geregeld.

Via de onderstaande link kunt u zich aanmelden voor deze avond.

Alle activiteiten rond het 75+1 jarig bestaan zullen ook via de sociale media verspreid worden. Deel deze berichten gerust om een zo’n groot mogelijk publiek te bereiken.

U kunt ook altijd contact opnemen via [email protected]

Reünie commissie vv NSVV.
Rob Reedijk, Pieter van der Meer, Jan Korbijn en Cindy Vos