De wedstrijd na …………..

Het blijkt altijd moeilijk om als speler je weer voor de volle honderd procent op te laden na het behalen van het kampioenschap en ook vandaag bleek dit het geval bij NSVV.

Bij aanvang van de wedstrijd vormde de spelers van Charlois een erehaag voor de spelers van NSVV en werden deze met applaus en een bos bloemen onthaalt voor hun kampioenschap. Een mooi gebaar en zeker complimenten waard.

NSVV is min of meer uitgespeeld, terwijl Charlois bij winst nog de laatste periode kon binnenhalen en begonnen dus voortvarend in de eerste minuten, wat resulteerde in wat kansjes. NSVV begon de wedstrijd met 3 “invallers” en had ook wat mogelijkheden, maar zonder goed te spelen.
Charlois bleef in de eerste helft aandringen op een doelpunt, maar vonden Melvin Kruijthof op hun weg en/of het aluminium. In de 35e minuut mocht Charlois op zo’n 30 meter afstand van de goal een vrije trap nemen. Deze werd schitterend binnen geschoten en op dat moment terecht de 1-0 voorsprong aantekende. In de resterende tijd van de eerste helft gebeurde van beide kanten niet veel en werd het veld spel van beide partijen er niet veel beter op.

In de tweede helft begon NSVV met Kelvin van der Giesen en Richard Bras voor resp. Yoeron van der Ree en Peter Jan Cazander.
Dit om wat meer grip en druk op de wedstrijd te zetten, maar hetzelfde beeld van de eerste helft bleef ook in tweede helft. Charlois bleef slordig en NSVV deed niet veel en kabbelde de wedstrijd voort tot in de 86e minuut, toen maakte Kelvin van der Giesen met een schitterend doelpunt de 1-1.

Bij Charlois was op dat moment de teleurstelling groot en bij NSVV toch nog wat vreugde, daar er wederom niet werd verloren. Na afloop bleek Charlois toch nog de laatste periode binnen gehaald te hebben door verlies van DRL.
DSC_5036
Aanstaande zaterdag speelt NSVV, thuis tegen NBSVV, hun laatste competitiewedstrijd van dit seizoen, wat tevens ook de laatste officiële wedstrijd is van onze aanvoerder Marco Mann.

Klik hier voor de fotoreportage

Opstelling NSVV:
Melvin Kruijthof, Michael Ouwens, Lesley van der Stoep, Marco Mann, Roderick Bekker, Yoeron van der Ree, (45e Richard Bras), Dikkie Bontes, Mitchel Keikes, (61e Sjoerd Hofstede), Peter Jan Cazander (45e Kelvin van der Giesen), Koen Witsiers, Mitchel Louwerens

Ruststand: 1-0
Eindstand: 1-1