Jessy Fortes, een nieuwe aanwinst voor NSVV 1 volgend seizoen

Voorstellen nieuwe selectiespeler Jessy Fortes

Wie is Jessy Fortes?
Ik ben Jessy Fortes en woon in IJsselmonde. Ik werk in de ggz en in de geestelijke gehandicapten zorg. Ik heb in de jeugd van Overmaas gespeeld en ben als tweedejaars B junior naar de zwervers vertrokken. Ik heb 3 jaar in de jeugd gespeeld om vervolgens 6 jaar in het eerste van IJVV de Zwervers gespeeld.

Hoe waren de wedstrijden tegen NSVV?
Mijn beste wedstrijd dit seizoen heb ik tegen NSVV gespeeld in Numansdorp. Leuke van NSVV is dat er zowel uit als thuis veel publiek aanwezig is en dat is mooi. In Numansdorp was het een gelijk opgaande wedstrijd. De eerste helft waren we beter en hadden we twee hele grote kansen om op voorsprong te komen. Helaas maakte NSVV net voor tijd de 1-0. Een aantal maanden na deze wedstrijd zochten de trainers van NSVV contact met me en na de gesprekken heb ik een goed gevoel over gehouden.

Waarom kom je naar NSVV?
Ik heb jaren met veel plezier met mijn vrienden in het eerste van IJVV de Zwervers gespeeld. De afgelopen jaren ben ik door een aantal clubs gevraagd, maar wilde bij de Zwervers blijven, want ik had het altijd naar me zin. Ik heb lang getwijfeld om te vertrekken, maar ik wilde deze kans niet laten liggen om tweede klasse te voetballen en de trainers van NSVV hebben me een goed gevoel gegeven. Vandaar mijn keuze voor NSVV.

Wie is je favoriete voetballer?
Sergio Ramos van Real Madrid. Hij doet alles om te winnen en dat vind ik mooi.

Ben je ook een centrale verdediger?
Inderdaad ben ik ook een centrale verdediger met als taak de bal te veroveren. Mijn fysiek en snelheid komen hierbij goed van pas. Ik lever de bal daarna af bij de middenvelders, die moeten dan het spel gaan verdelen.

Hoe ga je fit aan de start verschijnen?
Ik zal de komende periode veel in de sportschool te vinden zijn. Daarnaast vind ik het als Feyenoord supporter leuk om op de trappen van de kuip te trainen.

Wat hoop je NSVV te brengen?
Ik zal voorop in de strijd gaan en hard werken om andere spelers het spel te kunnen laten maken.

Jessy van harte welkom bij NSVV en veel succes volgend seizoen!