Pupil 13-05-2023

Eindstand : 2 – 1

Naam:
Lars Meij

Wat zei de trainer tijdens de voorbespreking?:
Hij maakte de opstelling bekend en vertelde hoe de tegenstander tijdens de wedstrijd opgevangen moest worden.

Wie is je favoriete speler van N.S.V.V. 1?:
Jasper Huisman

Wie vond je vandaag de beste speler van N.S.V.V. 1?:
Jarmo Hartgers. Hij pakte een paar hele goede ballen, waardoor NSVV niet meer doelpunten tegen heeft gekregen.

Was de trainer na afloop van de wedstrijd tevreden?:
Ja natuurlijk. Het resultaat is behaald. 3 punten pakken was het doel.

Vind je dat de scheidsrechter goed heeft gefloten?:
Prima gefloten scheids.

Wat vond je van de wedstrijd van N.S.V.V. 1?:
NSVV en Zuidland waren erg aan elkaar gewaagd.
In de eerste helft kwam het gevaar vooral van Zuidland. Keeper Jarmo Hartgers heeft prima werk gedaan en heeft een grotere achterstand kunnen voorkomen. Het bleef bij één tegen doelpunt.
NSVV wist wat er op het spel stond en ging meer druk zetten. Het resultaat, 2 mooie doelpunten. De mooiste is gemaakt door Jasper Huisman, mijn favoriete speler van NSVV. Jammer dat hij met 2x geel voor het eind van de wedstrijd het veld moest verlaten. De 3 punten waren binnen en het feest kon beginnen. Voor de komende 2 wedstrijden wens ik NSVV 1 veel succes.
Ik vond het een leuke ervaring en weet nu hoe het voelt om kampioen te worden.