Rondom één – April 2019

Na lang gewacht weer een thuis overwinning.

Daar was na lang gewacht te hebben gelukkig weer een thuisoverwinning tegen Serooskerke, en dat ook nog eens met een iets andere basisopstelling. We mogen dit jaar gelukkig zijn met zo´n brede selectie. Kelvin weer terug na een knie blessure, nog wat andere spelers hebben wat lichte blessures.

We hebben nu twee weken om te zorgen voor een brede fitte selectie voor de laatste competitiewedstrijden. En wie weet wat er daarna nog komt. We draaien goed mee bovenin en het staat dicht bij elkaar. We hebben nog volop kansen voor een toetje. We spelen nog ergens voor!

Wij en spelers zullen alles geven om het toetje te halen. Te beginnen 11 mei in Axel, de verste uitwedstrijd van dit seizoen. Maar eerst spelen we 4 mei vriendschappelijk tegen SHO, een goede graadmeter tegen een ploeg die bovenaan staat in de eerste klasse. Mooi moment om te zien waar we als ploeg staan.

• 4 mei 14.30 uur thuis tegen SHO,
  • 11 mei uit 14.30 uur tegen Axel.

Kom allen ons aanmoedigen en steunen voor nog een mooi slot van de competitie en natuurlijk de vriendschappelijke wedstrijd tegen SHO.

Het laatste nieuws over ons mede staflid Adrie Hoogvliet: Na een open hart operatie 17 april jl., is zijn lekkende hartklep vervangen. Sinds tweede paasdag is hij weer thuis. De operatie op zich is goed verlopen. Zoals Adrie zelf zegt kan hij merken dat hij al meer lucht heeft. Komende 6 weken zal hij rust moet houden. Na controle cardioloog zal hij een revalidatie traject in gaan.

Wij wensen Adrie beterschap en een goed herstel toe!