Rondom één – juni 2019

Er is natuurlijk al veel over gezegd en geschreven. We kunnen terug kijken op een mooi en lang seizoen. Het was een prachtige competitie in de 2e Klasse Zuid 1 met als toetje de nacompetitie.  Natuurlijk overheerst even de teleurstelling over de verloren wedstrijd in Heerjansdam tegen vv Papendrecht 1, en dat is logisch want als voetballer wil je elke wedstrijd winnen. Maar we moeten trots zijn op wat wat dit elftal dit seizoen gepresteerd heeft.

Het is een hecht team geworden dat voor elkaar wil vechten. Een team waar je onderdeel van wil zijn en wat nog jaren bij elkaar kan blijven. En natuurlijk niet te vergeten dat Ton en Bas hier ook veel energie en tijd in hebben gestoken. Het geheel klopt gewoon. De onderlinge klik en respect naar elkaar tussen Ton, Bas, Menno, Jan en de jongens is gewoon fantastisch.

We kijken daarom dan ook al weer vol enthousiasme naar het nieuwe seizoen 2019 – 2020.

Net zoals alle andere seizoenen heb je wisselingen in het elftal, er vertrekken en komen nieuwe spelers. De nieuwe spelers zullen goed en in een hecht team ontvangen worden en wie weet komt er nog wat door van onze eigen jeugd.

Als laatste van deze afsluitende Rondom één van dit seizoen willen wij nog een tweetal spelers bedanken:

•  Wij bedanken Jordy Wemelsfelder. Jordy, iemand die altijd positief is en goed in de groep lag. Alleen heel jammer specifiek voor jou, is er niet uitgekomen wat jij en wij gedacht hadden aan het begin van het seizoen door ziektes en blessures. De potentie heb je zeker en we wensen je alle succes en een fijne toekomst bij je nieuwe club!
  • En dan onze Mitchel Louwerens. Bedankt voor de mooie jaren bij ons en wat je hebt laten zien op de velden. Wat zijn we trots dat jij naar ASWH gaat! We zullen je zeker in de gaten houden bij Fox Sports op vrijdagavond 😉  Wij hopen met recht dat je slaagt en alles eruit gaat halen wat in je zit. We hebben van je genoten, al hoef je het altijd niet eens met elkaar te zijn. Maar we zullen je herinneren als een fantastische voetballer.

Als laatste, maar zeker niet het minste, willen wij al onze vaste en trouwe supporters bedanken voor de steun die jullie elke wedstrijd weer gegeven hebben. We kijken nu alweer uit naar het nieuwe seizoen en zien jullie dan ook graag weer bij de thuis- en uitwedstrijden langs de lijn!

Tot volgend seizoen!

Staf & Spelers NSVV 1