Rondom één – maart 2019

Vast op de derde plaats.

We doen nog lekker mee ook na een aantal verliespunten. Al zijn we onderling in de stand allemaal iets dichterbij elkaar komen te staan. Dus zaak om op onze tellen te passen. De wedstrijd tegen Krabbendijke liet nog maar weer eens zien, dat we ook zonder een aantal vaste waarden in het elftal kunnen winnen. Toch lekker zoals we nu een brede selectie hebben. Vol vertrouwen gaan we dan ook richting de uitwedstrijd tegen DBGC. Misschien ook omdat het een uitwedstrijd is. We zijn koploper in het winnen van uitwedstrijden. En we hebben nog wat recht te zetten, want thuis was het 0-0 en waren we veruit de betere ploeg, maar hij wilde er maar niet in. Ook lijkt het onstuimige weer van de afgelopen tijd voorbij. Alle ingrediënten aanwezig voor weer een mooie wedstrijd.

Laten we onze jongens ook niet aan praten dat we thuis niet goed spelen en niet meer winnen. Oké, een aantal wedstrijden niet gewonnen, maar om het nou echt slecht te noemen gaat ook weer ver. We hebben moeite met scoren en zolang de bal er niet in gaat ga je zelf ook moeilijker voetballen.

Laten we de jongens vooral aan blijven moedigen want die thuis overwinningen gaan weer komen!

En zo voor een leuk toetje gaan aan het einde van het seizoen.

We zien jullie zaterdag om 14.30 uur in Oude-Tonge!