Rondom één – mei 2018

De onbetwiste kampioen!!!

Missie geslaagd zoals we nu onderling spreken met elkaar. Vanaf het begin proefde je bij deze groep dat ze met een missie bezig waren. Het hele elftal heeft er een indrukwekkend seizoen van gemaakt, en op wat voor manier het kampioenschap bekroont. Wij zijn wel eens kritisch en jullie op ons, maar zo’n dag laat dan toch weer zien waar NSVV groot in kan zijn. Allereerst de opkomst, de haag met de jeugdspelers en wat een sfeer, en daarna een zeer indrukwekkende 1 minuut stilte. Tot slot een onbeschrijfelijke wedstrijd.

En wat een mooi afscheid en een bekroning voor Marco Mann. Deze groep was van minuut 1 ergens mee bezig.

Als ik er dan toch een persoonlijk tintje aan mag geven, dan doe ik dat even hieronder:

Vanaf het begin was het fantastisch om bij deze groep betrokken te zijn, ik heb zo’n hechte groep nog niet meegemaakt. Onze rol was iets anders dan anders, ik doel op Menno en mij, al heeft Menno het meeste op zich genomen, ik heb hem slechts geholpen. Ik heb deze samenwerking als zeer prettig ervaren. Maar niet te vergeten wat onze trainers Ton en Bas hebben neergezet, dat verdiend ook alle lof, zij hebben deze groep neergezet en gevormd. Ik vind het geweldig om met jullie samen te werken. Alles klopte gewoon dit seizoen met de groep en ons als staf.

Wat een bekroning voor onze Marco. Dit is ook onderdeel geweest van onze missie omdat iedereen binnen deze groep dit hem gunde en wilde geven. Ik heb hem nu een aantal seizoenen meegemaakt en heb zoveel respect voor hem gekregen en dat heeft ook een rol gespeeld binnen de groep. Altijd ondergeschikt zijn aan de groep, maar met geen pen is te beschrijven hoeveel keer jij je nek hebt uitgestoken voor het elftal, niet alleen nu, maar ook de afgelopen seizoenen. Niet alleen binnen het veld koppend, maar zeker ook daarbuiten altijd 100% voor de groep. Marco, ik heb fantastisch samengewerkt met jou. In het veld hadden we aan oogcontact genoeg en ook daarbuiten was je geweldig. Ik weet zeker dat velen het met mij eens zijn dat we je gaan missen.

Marco bedankt voor de mooie jaren!!

Met nog een wedstrijd voor de boeg tegen NBSVV, weet ik zeker dat we met die wedstrijd in stijl het seizoen af zullen sluiten met de teller op 69 punten wat een ongekend succes is.

Bedank ik Ton, Bas, Menno en de spelersgroep voor dit fantastische seizoen. En natuurlijk ook onze trouwe supporters bedanken we voor hun steun en enthousiasme dit seizoen.

Nu we het kampioenschap op eigen kracht binnen hebben gehaald gaan we het nieuwe seizoen vol vertrouwen starten in de tweede klasse.

We zien jullie allemaal zaterdag tijdens of na de wedstrijd om het seizoen in stijl af te sluiten.

Tot dan!

Jan Vos