Rondom een – mei 2019

Als promovendus tweede geworden en recht op nacompetitie om misschien wel te promoveren naar de eerste klasse. Dat is natuurlijk een geweldig slot van het seizoen. Daarom moeten we super trots zijn op onze jongens.

Maar wat zo mooi moest worden, is helaas een nachtmerrie geworden. Sfeer is natuurlijk altijd goed en mooi, mits positief en brengt ook een boost aan de jongens. Onze jongens hebben hier een heel seizoen voor geknokt en alles gegeven. Maar dan gebeurd dit door een persoon, die nieteens lid is van onze vereniging.

Je kan natuurlijk een wedstrijd verliezen, dat is ook klote, maar dan heb je nog iets proberen te doen. Dit is echter zo ongrijpbaar en voelt leeg en machteloos. Dit verdienen de jongens niet. En natuurlijk verdienen we het allemaal niet als vereniging zijnde.

Laten we ons gezond verstand gebruiken en dit nooit meer willen. We zijn NSVV met z´n allen laten we dat op een positieve manier uitstralen. Sfeer is prima en ook mooi het hoort er ook bij. Maar laten we met elkaar afspreken dat er geen knal vuurwerk bij hoort en dit ook niet meer toestaan. Knallen horen bij het nieuwjaar!

Tijdens dit schrijven is nog niet bekend wat de KNVB gaat beslissent. Laten we hopen dat we nog een kans hebben om te laten zien waar NSVV toe in staat is.

En laten we hopen dat Mitchel Louwerens een mooier en leuker afscheid krijgt. Om zo afscheid te moeten nemen gun je hem niet. Dit verdiend Mitchel ook niet. Laten we hopen dat we nog drie wedstrijden van hem kunnen genieten en hem een mooi en waardig afscheid kunnen bieden.

Tot volgende maand.