Rondom één – Mei 2020

Beste Allemaal,

Het is even geleden dat er een stukje rondom 1 is geweest. Na de uitwedstrijd tegen SVS hebben we geen wedstrijd meer gespeeld. Je wilt het alleen over voetbal hebben en het competitie verloop. Maar alles is anders in deze tijd. In deze rondom 1 doen we daarom iets anders dan anders.

Hieronder een stukje van Ton en Bas en namens de selectie Melvin Kruijthof.

Voor de trainers Bas & Ton zijn het ook bijzondere tijden. Wij hopen dat iedereen gezond blijft en voorzichtig is de komende tijd.

SVS uit (1-1) was dus onze laatste wedstrijd als trainersduo. Prima voetbal pot waar we helaas 2 punten op het laatst verloren. Maar wel met een goed gevoel en voldoende toekomstperspectief naar Numansdorp huiswaarts reisden. In de wetenschap dat we nog 9 wedstrijden alles als team moesten geven.

We zijn zogezegd in het linkerrijtje geëindigd in de 2e klasse, wat ook het doel vooraf was. Met de wetenschap dat we nog aan de bak moesten. Ook met het idee dat we de weg naar boven zouden kunnen maken. Het was een competitie waarin iedereen zeer aan elkaar gewaagd was.

Als we de 17 wedstrijden terug kijken deze competitie hebben we noodgedwongen veel wisselingen in de team opstellingen gehad, door de nodige perikelen. Dit kwam het voetbal niet altijd ten goede, elke week was het weer knokken voor de punten. Dat was het voor iedereen in deze competitie.

Het is heel raar om zo opeens tot stilstand te komen met elkaar. Het was uiteindelijk nooit saai. Elk seizoen was wel iets te beleven. Als trainers hebben we hier enorm veel plezier aan beleefd met het team, maar ook als staf hebben we zeer fijn samengewerkt. Wij zullen hier altijd met een mooie grote glimlach op terug kijken.

We hopen als trainers dat we zeker dit voetbalseizoen met de selectie bij elkaar kunnen komen.

We wachten het maar even af welke maatregelen er verder nog genomen gaan worden.

Belangrijkste is dar iedereen gezond blijft komende tijd en goed op elkaar past.

Voor nu zeggen we tot ziens!.

Bas & Ton

Melvin Kruijthof namens selectie:

Het zou natuurlijk raar zijn als wij niet zouden beginnen over de coronacrisis. Iedereen heeft er mee te maken van jong tot oud. Ieder huishouden staat op zijn kop. In een situatie als deze is voetbal maar bijzaak, hoe vervelend het ook is; geen trainingen,geen wedstrijden, geen geouwehoer en gezelligheid in de kantine. Maar de gezondheid van iedereen staat nu natuurlijk voorop!

Het betekend logischerwijs einde seizoen, voor ons als selectie is het een seizoen geweest met ups en downs. Goede wedstrijden werden afgewisseld met (hele) slechte wedstrijden, een slechte eerste helft maar daarna weer een sterke tweede helft. Voor het abrupte einde waren we bezig aan een sterke serie aan wedstrijden. De laatste wedstrijd tegen SVS eindigde echter met een tegendoelpunt diep in blessuretijd (Jeroen is hier nog zuur van). Al met al kunnen we tevreden zijn over het afgelopen seizoen.

Dit seizoen is ook het seizoen waarin wij afscheid gaan nemen van Bas en Ton, een duo dat eigenlijk vanaf het begin een zeer goede klik heeft gehad (en nog steeds) met de selectie. Twee kampioenschappen en de finale in de nacompetitie als gevolg. Het voetbal was misschien niet altijd hoogstaand maar ze wisten wel een hecht team, nog hechter te maken wat voor elkaar wilden vechten!

Tot slot willen wij alle vrijwilligers bedanken die er voor zorgen dat er op zaterdag gevoetbald kan worden, van maandagochtendploeg tot het kantinepersoneel. Van scheidsrechters tot frontoffice!

Zonder vrijwilligers is voetballen allemaal niet mogelijk!!

Wij hopen dat iedereen gezond blijft en hopen jullie volgend seizoen weer te zien op NSVV!

Melvin Kruijthof

Als staf en selectie willen wij ook nog stilstaan bij het feit dat Menno had aangegeven om stoppen na dit seizoen.

Ook voor Menno is dit een raar einde van het seizoen. Na de vele dienstjaren bij NSVV kunnen wij dit niet zomaar voorbij laten gaan. Wat jij hebt betekend voor NSVV is met geen pen te beschrijven. Daar zijn vele pennen en papieren voor nodig. De laatste jaren als verzorger en leider, heb je veel werk verricht. Alles was altijd tot de puntjes verzorgd, grote klasse Menno!

We hopen dat we binnenkort weer bij elkaar kunnen komen, dan zullen we hier zeker op terug komen. We kunnen dit niet zomaar voorbij laten gaan.

Zoals eerder gezegd we hopen jullie binnenkort in goede gezondheid weer te zien bij NSVV.

Maar voor ons wel duidelijk geworden:  Een NSVV’er weet pas wat hij mist, als het er niet is.

Groeten en tot volgend seizoen,

Staf en Selectie NSVV 1