Rondom één – November 2018

Nog even bij komend van weer een fantastische Wirwar. Een stukje voor rondom 1.

We zijn nu 8 wedstrijden onderweg, staan op de derde plek en doen aardig mee met maar 4 punten achterstand op de koploper. We zien ook iets van een kloof ontstaan met de onderste ploegen, maar laten we daar niet te veel naar kijken, maar laten we naar ons zelf kijken en de dingen blijven doen die we moeten doen. Je ziet nu zichtbaar de contouren van het elftal. Begonnen iet wat wisselvallig maar nu is de balans terug.

Na eerst wat moeite te hebben met de Zeeuwse mentaliteit, hebben wij daar ook een vleugje van overgenomen. Als je kijkt naar de laatste wedstrijd tegen Arnemuiden zie je dat ook terug. Een team dat werkt voor elkaar, niet van slag raakt en geduldig blijft tot die laatste kans, al is het in blessuretijd.

Als we dit vast blijven houden dan kan het een leuk seizoen worden.

Op naar zaterdag, weer een thuiswedstrijd, met ook dan weer een schare fanatieke Zeeuwse supporters is er in ieder geval de nodige ambiance. Tegen de nummer 10, FC Axel, een ploeg die 6 punten onder ons staat. Weer een duel om naar uit te kijken.

Als wij doen wat we kunnen en moeten doen, hoeven we voor niemand onder te doen en wordt het weer een leuke mooie voetbalmiddag.

Tot zaterdag, dan zien we jullie weer om 14.30 uur op ons sportpark!