Rondom één – September 2019

Hallo Allen,

Hier het eerste stukje van rondom 1 seizoen 2019-2020. Na de voorbereiding is het seizoen begonnen met bekerwedstrijden. Inmiddels zijn deze wedstrijden achter de rug en hebben we de eerste competitiewedstrijd erop zitten.

Je ziet dat het het elftal nog wat zoekende is. Niet vreemd natuurlijk want het inpassen van nieuwe jongens vergt ook gewoon wat tijd. De manier van spelen, het wennen aan elkaar en ook een paar vaste waarden die nog geblesseerd zijn of nog niet helemaal fit zijn. Maar daar tegenover zie je ook al wat mooie dingen in het eltal en op het veld.

Kortom er is alle vertrouwen voor een mooi seizoen. Na afgelopen zaterdag met 3-2 te hebben gewonnen van Vitesse Delft 1 staat aanstaande zaterdag de uitwedstrijd bij en tegen Charlois op het programma.

Wij hopen jullie allen, supporters, ook dit seizoen weer langs de zijlijn te zien om onze jongens aan te moedigen!

Tot zaterdag!