Vervolg competitie NSVV 1, nieuw wedstrijdschema bekend

Nadat COVID-19 er voor het tweede jaar op rij voor zorgde dat de competities in het amateurvoetbal werden stilgelegd, mag er vanaf vorige week zaterdag weer gevoetbald worden. Dit betekent ook dat de competities weer hervat zullen worden, waaronder die van NSVV 1.

Om aan het einde van dit seizoen wel de nacompetitie voor promotie/degradatie door te kunnen laten gaan, heeft de KNVB een en ander moeten schuiven in het competitieschema. Op zaterdag 19 februari zal NSVV 1 de competitie weer hervatten met een thuiswedstrijd tegen het altijd lastige Yerseke 1. Verder komen er een vrij weekenden te vervallen en zal er ook één competitiewedstrijd doordeweeks gespeeld worden, op dinsdag 10 mei 2022.

Het nieuwe wedstrijdschema van NSVV 1 is te vinden in de Voetbal.nl App. We hopen iedereen weer langs de lijn te kunnen ontmoeten, uiteraard wel met inachtneming van de nog geldende coronamaatregelen.