Voorstellen nieuwe selectiespeler Kaj Voskamp

Wie is Kaj?

Ik woon in Oud-Beijerland en ben 26 jaar. Samen met mijn vriendin zoek ik momenteel een woning buiten de Hoeksche Waard om samen te gaan wonen. Ik werk op een gesloten psychiatrische inrichting in Leiden. Ze weten dat ik voetbal en daar houden ze bij de planning altijd rekening mee. Eigenlijk werk ik voor hetzelfde bedrijf als NSVV speler Jessy Fortes.

Ben je via Jessy in contact gekomen met NSVV?

Nee. Ik wist dat Jessy bij NSVV voetbalde, maar hij heeft mij niet op het idee gebracht.

Ken je andere NSVV spelers?

Mijn vader was bij ABN-AMRO een collega van Loek Kruijthof en hierdoor ken ik zijn zoon Melvin Kruijthof de keeper van het eerste. Verder heb ik in de jeugd van SHO wel tegen NSVV gevoetbald en ken hierdoor spelers van gezicht.

Heeft Loek jou gescout voor NSVV?

Via Loek heeft NSVV mijn telefoonnummer gekregen en nadat Michael contact heeft gezocht met Ronald Hulsbosch (ex trainer RVVH) heeft NSVV me gebeld. De nieuwe trainers waren tevreden over mijn prestaties van afgelopen seizoenen en zo ben ik in gesprek gekomen.

Ben je een voorhoedespeler?

Ik ben een spits. Je zou me kunnen omschrijven als balvast, makkelijk in de combinatie en natuurlijk ook scherp voor het doel. Ik maak graag doelpunten.

Wat is je voetbal hoogtepunt?

Vanuit de jeugd bij SHO heb ik een proefwedstrijd mogen spelen bij Sparta en NAC. Helaas ben ik niet geselecteerd en na 2 jaar SC Feyenoord gooide een zware kruisband blessure roet in het eten. Op mijn 21ste heb ik nogmaals een zware kruisband blessure gehad. Gelukkig heb ik nu nergens meer last van en kan ik vrijuit spelen. Graag wil ik bij NSVV een hoogtepunt in mijn seniorencarrière hieraan toevoegen.

Wie is de beste spits ter wereld?

Zlatan Ibrahimović is al jaren mijn favoriete spits. Klaas-Jan Huntelaar is natuurlijk een hele goede Nederlandse spits. Wil ik er wel gelijk bij vermelden dat ik een Feyenoordsupporter ben, maar inderdaad hebben ze in Amsterdam goede spitsen gehad.

Waarom NSVV?

Het is een fantastische club met veel ambitie die voor prijzen wilt spelen. Daar zou ik graag mijn steentje in bij willen dragen.

Wat wil je NSVV gaan brengen volgend seizoen?

Ik hoop op veel doelpunten.

Wat doe je om fit te blijven?

Normaal ben ik niet zo’n loopwonder, maar nu probeer ik toch driemaal per week te gaan hardlopen.

Wij wensen Kaj veel succes toe volgend seizoen bij onze mooie vereniging!