Voorstellen nieuwe selectiespeler Perrie Huisman

Wie is Perrie?

Ik ben 24 jaar en woon mijn hele leven in s’Gravendeel. Ik voetbal ook bij de plaatselijke voetbalclub en ik werk bij NL Foods ook in s’Gravendeel.

Is dit dezelfde NL Foods waar ook Remco van der Stel werkt?

Inderdaad is Remco mijn collega en hij komt ook bij NSVV voetballen. Remco werkt sinds begin van het jaar bij NL Foods en ik alweer drie jaar.  Mijn taak is klanten voor typisch Nederlandse producten vinden in de regio midden oosten. Onze klanten zijn groothandels en speciale supermarkten waarmee ik in contact kom op de Food beurs in Duitsland. Mensen die onze spullen kopen zijn vaak expats die het lekker vinden om typische Nederlandse producten te blijven kopen.

Heeft Remco je op het idee gebracht om naar NSVV te komen?

Nee, trainer Michael Nijssen zocht contact met mij met de vraag of ik nog ambitie had. Toen ik vanuit de jeugd als achttienjarige speler bij het eerste kwam, speelde Michael zijn laatste seizoen bij s’Gravendeel in het eerste. Michael kent me dus van dat seizoen en hij gaf aan dat er binnen de selectie van NSVV plaats is voor een type speler zoals ik ben.

Wat voor type speler ben je dan?

Ik ben een echte buitenspeler. Ik ben rechtsbenig, maar als je met drie voorhoede spelers speelt, kan je mij zowel links als rechtsbuiten zetten. Ik denk dat ik stijlvol ben, diepgang heb en de bal bij een spits kan krijgen.

Ken je al mensen van de selectie van NSVV?

Michael de trainer dus en Remco van mijn werk. Verder ken ik niet echt spelers van NSVV. Als tegenstander heb ik tegen NSVV gevoetbald en toen kwam ik jullie goede keeper Melvin Kruijthof vaak tegen. Maar buiten het veld ken ik geen speler van NSVV.

Waarom heb je voor NSVV gekozen?

Ik heb voor mijn studie een tijdje in Helsinki Finland gewoond en toen ik terugkwam heb ik een vervelende kraakbeen blessure gehad. Daarna miste ik een uitdaging en NSVV informeerde op het juiste moment. Ik vind NSVV een mooie club die altijd veel publiek meeneemt naar uitwedstrijden. Graag speel ik daarom volgend seizoen in Numansdorp.

Ga je nog iets speciaals doen om fit aan de start te verschijnen?

Momenteel loop ik driemaal per week hard. Aan mijn conditie zal het in ieder geval niet liggen als we weer gaan starten. Ik wens iedereen gezonde maanden toe en hoop jullie te zien bij de start van het nieuwe seizoen.

Wij wensen Perrie veel succes komend seizoen bij onze mooie club in Numansdorp!