NSVV 3 met twintig man sterk op trainingskamp naar Luyksgestel in Noord-Brabant!

Vrijdag 10 t/m zondag 12 januari 2020

Na een succesvolle eerste editie van het trainingskamp van het ‘’nieuwe derde’’ vorig jaar in Burgh-Haamstede, ging het 3e elftal dit jaar met twintig man sterk naar Luyksgestel, Noord-Brabant.

Op vrijdag kwam iedereen gedurende de middag aan bij onze ‘’villa’’. Door de bijbehorende bar, pingpongtafel, dartbord en tientallen spelletjes was het middagprogramma goed gevuld. Aansluitend is er gegourmet en sloten we de avond af met de, nu al traditionele, voetbalquiz van Ryan & Leslie.

Na, voor de meesten, een korte nacht moest het team zaterdagmiddag aantreden voor een oefenwedstrijd tegen de plaatselijke voetbalvereniging Terlo 1. Vorig jaar wist het 3e nog de Zeeland Cup binnen te halen, maar dit jaar slaagden we er niet in om de Brabant Cup binnen te halen. Ondanks het verlies was het na de wedstrijd nog erg gezellig in de kantine van de Terlo’se voetbalvereniging. Voor de zaterdagavond was er een partybus geregeld naar Eindhoven, zo’n drie kwartier rijden vanaf Luyksgestel. Eindhoven bleek een gezellige stad te zijn om te stappen en iedereen heeft zich dan ook erg goed vermaakt.

Op de zondag werd na het uitslapen en het opruimen het Brabantse dorp met een geslaagd gevoel verlaten. Het team is weer een stukje hechter geworden en ziet met veel vertrouwen de tweede seizoenshelft tegemoet!