NSVV zoekt een selectie trainer voor seizoen 2020-2021

Het beleid van NSVV is gericht om vanuit een goede jeugdopleiding de prestatie van het eerste elftal omhoog te stuwen. Dit heeft de laatste jaren geresulteerd in een toename van goed opgeleide  spelers die overkomen vanuit de jeugd naar de senioren. Om al deze talenten zich verder te kunnen ontwikkelingen bij de senioren, heeft NSVV sinds vorig seizoen drie selectieteams. De spelers van NSVV 3 zijn op zoek naar een nieuwe trainer die het elftal naar promotie kan leiden. Het team speelt in de 4e klasse en heeft de ambitie om snel te promoveren naar de 3e klasse. Het team bestaat uit jonge getalenteerde voetballers die allen de hoogste jeugdelftallen van NSVV hebben doorlopen De selectie wordt op wedstrijddagen versterkt met spelers uit het 2e, die terugkomen van een blessure of door de ruime selectie niet in de wedstrijdselectie worden opgenomen.

Naast de prestatiegedrevenheid zijn gezelligheid en saamhorigheid belangrijke aspecten voor de spelers. Het is de gewoonte om na de donderdagavondtraining een drankje in de kleedkamer of kantine te doen, waardoor een hecht team is ontstaan. Ook gaat het team in de winterstop op trainingskamp, waar het een oefenwedstrijd speelt en legendarische avonden beleeft.

Als trainer krijg je de volledige vrijheid in het leiden van trainingen, het bepalen van opstelling en tactiek tijdens wedstrijden en het bewaken van de teamspirit. Je wordt hierbij op wedstrijddagen ondersteund door een leider die de facilitaire zaken coördineert. Bovendien sta je nauw in contact met de trainers van het 1e en 2e om de ontwikkelingen binnen de elftallen te bespreken en hiernaar te handelen.

NSVV ziet voor deze positie een ideale kans voor een ambitieuze trainer die op eigen benen wil staan en ervaring wil opdoen in het trainen van een selectie-elftal.  Het beleid van NSVV is gericht om trainers zich binnen onze vereniging te laten ontwikkelingen.

Ben je enthousiast geworden, stuur dan een mail met je gegevens naar [email protected]

Als je nog vragen hebt kan je contact opnemen met Francois van Katwijk 06-14489006, verantwoordelijke binnen de voetbaltechnische commissie voor het 3e selectie team.