JO13-3M/MO15/MO17/MO19 Hoge Hakken Toernooi (08/06/2019)

Op zaterdag 08 juni staat de 3e editie van het NSVV Hoge Hakken Toernooi weer op de agenda.
Na het succes van onze eerdere edities, gaan we natuurlijk voor editie 3 een stapje verder met nog meer activiteiten voor alle meiden en supporters!

De wedstrijdjes in de damespoule worden gespeeld op half veld , 7 tegen 7, de wedstrijdjes in de MO13/JO13-M poule worden gespeeld op half veld 8 tegen 8.

HOGE HAKKEN MARKT

Naast de leuke, sportieve wedstrijdjes hebben we natuurlijk ook speciaal voor jou de leukste gadgets en cadeautjes voor jezelf of je vriendinnen op onze Hoge Hakken Markt.

LUDIEKE TEAM GAMES

AFTERPARTY

HOGE HAKKEN BBQ

Speel jij in of coach jij een MO13, MO15, MO17 of Dames team? Schrijf je dan snel in voor dit gezellige en sportieve toernooi.

• NSVV teams zijn automatisch ingeschreven voor eigen thuistoernooien.

Alle toernooi informatie ontvang je ongeveer 2 weken voor de toernooi datum op het bij aanmelding opgeven mobiele nummer of per e-mail.

Max. 1 team per formulier aanmelden. Meer teams inschrijven? Vul dan ook meerdere formulieren in. Alleen zo kunnen wij de aanmeldingen goed verwerken.