NSVV JO15-2 pakt eerste competitiewinst (SHO JO15-5G – NSVV JO15-2 (1-4))

Vandaag (19-09-2020) de 1e wedstrijd van de competitie tegen rivaal SHO. De Numansdorpse jongens waren met zijn allen op de fiets vertrokken richting Oud-Beijerland. Na een gelijk opgaande 1e helft gaf de brilstand op het scorebord de ruststand aan. Een wedstrijd in evenwicht zonder echt grote kansen. Na de pauze was het een corner van SHO die, geholpen door een vlaag wind, ineens het doel in waaide. Maar onze Numansdorpse jongens rechtten de rug en al snel was daar de 1-1 door Stijn. Onze jongens roken bloed en door Stan en wederom Stijn werd de achterstand omgebogen in een 1-3 voorsprong. Toen in de eindfase er ook nog de 1-4 werd gescoord door Ralph was het “Beijerlands verzet” definitief gebroken. Na de wedstrijd werden de fietsen weer opgestart en na een welverdiende tussenstop met patat werden de 3 punten keurig ingeleverd bij het clubgebouw. Een mooie dag voor deze jongens die een prima seizoensstart kennen met 3 x winst in de beker en nu dus de 1e competitiewedstrijd. Ga zo door mannen!