OVER DE BUSINESS CLUB

Business Club NSVV
In 2010 is de Business Club NSVV opgericht door Teun Leeuwenburgh. Als ex-ondernemer en NSVV-man pur sang was zijn initiatief gericht op het bijeenbrengen van gelijkgestemden die de passie voor zakendoen en voetbal wilden combineren. Al snel bleek het initiatief een schot in de roos. De club telt ruim 60 leden; stuk voor stuk ondernemers met mooie bedrijven binnen (en soms ook buiten) de Hoeksche Waard

Business to business
De Business Club NSVV is in de eerste plaats een business club. Dat houdt in dat er op regelmatige basis bijeenkomsten worden georganiseerd voor haar leden, met als doel netwerken, klankborden, leren en lol maken. Deze bijeenkomsten zijn altijd ongedwongen. Ze variëren van een politiek debat in het NSVV sponsorhome tot aan bedrijfsbezoeken bij regionaal interessante bedrijven of een bedrijf van één van de leden. Maar ook een de jaarlijkse haringparty hoort daarbij. Het idee dat er alleen activiteiten georganiseerd worden die in verband staan met voetbal is dus zeker niet waar. Sterker nog, de meeste business club activiteiten staan los van voetbal.

Sponsoring
De business club is uitgegroeid tot een van de grootste sponsors van NSVV. Dus naast een goed netwerk met goede mogelijkheden voor persoonlijke en zakelijke groei, draagt u ook bij aan de vereniging die u met recht het kloppende hart van Numansdorp mag noemen.

Voetbal en business
Vanzelfsprekend zijn alle leden van de business club voor iedere thuiswedstrijd uitgenodigd in ons nieuwe sponsorhome. Per seizoen zijn dit circa 13 wedstrijden. Het bestuur van NSVV zorgt ervoor dat het sponsorhome een uur voor de wedstrijd, in de rust en tot anderhalf uur na de wedstrijd beschikbaar is voor de leden. Leden kunnen hier bijeenkomen om een drankje en een hapje te nuttigen en bij te praten.

Dat niet alle leden de passie voor voetbal delen, blijkt wel uit het feit dat sommige leden pas aansluiten voor de borrel in ons sponsorhome na de wedstrijd.

De feiten
Een jaar lidmaatschap van de Business Club NSVV kost u € 1.000,- exclusief btw. Voor dit bedrag ontvangt u niet alleen toegang tot een geheel nieuw netwerk maar ook:

• een seizoenskaart voor alle thuiswedstrijden van NSVV
  • uitnodigingen voor alle activiteiten van de business club (ca. 6 per jaar)
  • vermelding op onze website
  • vermelding in de presentatiegids
  • vermelding op de business club-wand in de hal van de kantine
  • de exclusieve mogelijkheid om voor € 150,- per jaar een reclamebord langs het kunstgrasveld te mogen plaatsen (excl. eenmalige productiekosten van het bord)

Van de contributie wordt 50% afgedragen aan NSVV en 50% om activiteiten te organiseren voor onze leden. Het lidmaatschap van de business club kan door het jaar heen worden afgesloten en geldt voor een contractduur van minimaal 2 jaar.

Het bestuur van de Business Club NSVV bestaat uit vijf personen:

• Jan Willem Jongebreur (voorzitter)
  • Marcel van der Hoeven (penningmeester)
  • Franka Fortuin (secretaris)
  • Bob Smits (bestuurslid)
  • Margreth van Twist (bestuurslid)
  • Irene van der Heiden (bestuurslid)

Tot de taken van het bestuur behoort onder andere het organiseren en coördineren van business club-activiteiten, de werving van nieuwe leden en het onderhouden van de contacten met de individuele leden van de Business Club NSVV. Vanuit NSVV wordt er veel belang gehecht aan de business club. Bij de vergaderingen zijn daarom ook altijd twee bestuursleden van NSVV aanwezig: Arie Kruithof (voorzitter) en Fiona Noordam (sponsorzaken).

Kennismaken
De Business Club NSVV is een leuke, ongedwongen club van ondernemers én altijd op zoek naar nieuwe leden. Bent u als ondernemer enthousiast geworden, of twijfelt u nog? Neem eens contact met ons op. Eens per jaar hebben we een speciale bijeenkomst voor mogelijk nieuwe leden waar u de sfeer kunt komen proeven en kennis kunt maken met de leden van de club. Maar ook tussendoor bent u van harte welkom om een keer kennis te komen maken met onze club.

• Jan Willem Jongebreur (06 51 42 01 31)
  • Bob Smits (06 22 90 49 50)
  • Franka Fortuin (06 52 59 45 12)

Graag tot ziens!