Het clublied van NSVV

Melodie: Als de klok van Arnemuiden.
Tekst: Peter L de Jongste
Solo zang: Leo in ’t Veld
Koor: club v.v. N.S.V.V.

Numansdorp bezit sportieve jongens, die met een bal en met een voetbalschoen, maakten dat hun club een goede naam kreeg: “in negen jaar tot Driemaal KAMPIOEN”!!

refrein: Als de bal Straks weer gaat rollen, valt met VIOS niet te sollen! Zet je schrap want in het volgende seizoen, Wordt N.S.V.V. weer kampioen.

Onze keeper is niet te passeren, met veel succes verdedigt hij zijn doel. Moedig stopt hij steeds de hardste kanjers, Hij heeft maling aan de hele boel!

refrein: als de bal enz..

Onze backs zijn wat je noemt geweldig. Met verre trappen maken zij schoon schip. Heus er is haast niet voorbij te komen, Elke aanval loopt op de backs steeds klip!

refrein: als de bal enz..

Onze middenlinie heeft drie spelers zo er in heel de Hoeksche Waard geen zijn. Onze spil heet met zijn beide kanthalfs Nimmer aan een tegenstander pijn!

refrein: als de bal enz..

Onze aanval weet van goaltjes maken. Wordt er een bal heel keurig voortgezet. De midvoor, de rechts- of de linksbuiten, Knalt het leren monster in het net!

refrein: als de bal enz..

De gebroeders ’t Jong, de van der Giessens, Jaap Bestebroer, Niek Snijders en Chris Knoop, Boender, Noteboon en Kramp! die jongens zijn thans Numansdorps sportieve hoop !