(update 01-03-2022) BELANGRIJK: Maatregelen COVID-19

Op dit moment zijn er geen maatregelen van toepassing op onze vereniging. Mocht er vanuit de overheid weer andere beslissingen genomen worden, zullen we dit communiceren via onze website.

Meldingen indien je positief bent getest of ziekte verschijnselen hebt.

Vanuit het RIVM dienen wij als vereniging in beeld te hebben in welke teams er ziekte verschijnselen zijn. Indien je positief bent getest dien je dit direct aan te geven bij de trainer, elftal begeleider of aanvoerder van je elftal en dient onderstaand formulier ingevuld te worden zodat het bestuur van NSVV hiervan afweet en gepaste maatregelen kan nemen. Hiervoor gaat Ivonne van der Plas (06-28 95 05 05) vanuit NSVV als medisch vertrouwens persoon contact met je opnemen om de maatregelen te bespreken.

Ben je positief getest dan mag je niet op het NSVV terrein zijn of te komen. Nadat je geen verschijnselen meer hebt dien je contact op te nemen met de medisch vertrouwens persoon en wordt er afgesproken in overleg met de voorzitter en de trainer wanneer je weer mag beginnen met trainen.

Ben je positief getest dan moet je het hieronder bijgevoegde formulier invullen en verzenden, waarna de medisch vertrouwenspersoon contact met je opneemt.